Färg eller inte färg, det är frågan!

Jag har berättat förut att jag gillar skor som syns och blir glad av mycket och starka färger. (Dock inte på kläder, så det är kanske därför jag behöver skodon som talar lite extra. ^^) Är jag ensam om detta? Nej, jag tror inte det, inte egentligen. Men hur kommer det sig då att så få vågar visa upp sig på stan i exempelvis neongult? Det är ju bara skor, ha lite kul med dem och låt dem stå ut! :D
Även om man inte vill klä sig i något så extremt som neongult kan man kanske se om det man vill ha finns i något annat än svart. Ta brunt, grått eller varför inte mörklila som jag visade i förra inlägget. Det är fortfarande diskret, classy och passar fortfarande de flesta och det mesta.

Så det blir mitt tips till dig: tänk på det nästa gång du handlar skor! ^^


Kommentarer
Postat av: Fanny

haha jag har gula =D

2010-05-09 @ 22:38:23
URL: http://fannyjaderfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0