Hot pink - Barbie edition

Såg på blogg.ses förstasida att någon hade "snott stilen" från Barbie. Jaha, gulligt, tänkte jag och fortsatte med mitt. Jag är inget större fan av rosa liksom. ^^ Tänkte visa lite prov på andra skor jag hittat på sidan jag nämnde igår, när jag insåg att jag hittat tre trevliga skor i just rosa! xD Så why not, vi kör på Barbiestilen här med!


Vi börjar med casual Barbie för $19. Det är prisvärt, roligt och yes, man kan gå på stan i dem!
Mittenbilden bjuder på någon slags Malibu Barbie på fest. ^^ Kanske inte det vackraste jag skådat (kanske skulle de vara snyggare i en annan färg, vilket finns) men jag gillade hur de hade lagt volangen i fram. $19 för de här också.
Det tredje paret måste vara attitude Barbie! De är lite dyrare, $24.60, med de har verkligen något extra. Gillade dem i brunt också, rosa blir nog egentligen lite too much för den här skon. Men det är väl en del av charmen, right? ^^



Alla skor kommer från gojane.com.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0