Kilklackar med lite edge

Tog en sväng förbi Marie P Sko (plus ett par andra skoaffärer) innan jag och pappan hämtade dottern på dagis. Tänkte visa er ett par kilklackar jag såg där och googlade därför på Marie P Sko. Det gick naturligtvis inte, men Kalle P Sko gick bra. Jaha, då går jag in på deras hemsida för att leta upp skorna. Men icke, de visar ju inte upp sina skor på hemsidan!? Det finns bara lite länkar till olika märkens hemsidor, vilket inte hjälpte ett dugg. Däremot hade de länkat till en blogg som tydligen skulle hålla folk uppdaterade om deras nyheter. Eh, den var inte så aktiv direkt..
Alltså, ingen framgång där heller. Men, jag kom iaf ihåg vad märket på skorna hette och kunde därför ta mig in på deras hemsida och hitta skorna där. Sedan har de tyvärr världens sämsta bilder, så det känns nästan som att jag gör dem en otjänst genom att visa skorna jag letat så efter. Men här är de ändå, äntligen!
(Notera att de är way better looking i verkligheten.)



Ja, som ni ser är bildkvaliteten som sagt var urusel. Men jag kan ju tala om för er att de ljusa partierna är lite mer silver/metallic.. Something.. Something.. (Gud så svårt att förklara!) Hela min poäng med att visa dem gick ut på att de kan vara det perfekta valet för dig som
1. inte vill eller kan gå i supersmala heels
2. gillar de moderiktiga romar-skorna
3. vill ha lite mer edge to it, samtidigt som det är ganska svart och simpelt

Usch, jag känner att jag misslyckats lite med min idé här, men vet ni vad? Ni kan ju faktiskt gå och kolla på dem i affären istället! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0