Nya sandaler

Idag har jag varit ute på lite shoe shopping. Kan ni gissa vem skorna var till? :) Ja, hör och häpnad, de var inte till mig, utan till min dotter. (Som för övrigt också älskar skor. Cute!) Hon hade bara stövlar och vinterkängor, så idag tog vi med oss ett par sandaler hem. 200 kronor kostade de och märket heter Flax. Hoppas de är bra. :) Hon tycker jättemycket om dem iaf, även om hon i affären verkade mest intresserad av ett par med Spiderman. xD Men det kan nog ha berott på att de var lätta för henne att ta på sig själv. (De var alldeles för stora.) Hon tar ofta någon vuxens sko när vi är hemma, just för att det är enkelt och så klampar det så roligt. ^^



Ursäkta min pissiga mobilbild. x)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0