Nyheter på Brandos

Hej igen, sorry för det lilla bloggavbrottet. Hade lite annat för mig och dagen slutade med hemskt migrän instället för blogginlägg. Inte vad jag hade planerat om vi säger så.
Anyway! Har ni sett nyheterna på Brandos.se? :) Den här veckan har de fått in två helt nya märken, CaféNoir och Loint's. Det är inget som jag personligen älskar, men jag gillar ändå lekfullheten som finns i CaféNoirs sandaler. (De borde ni kolla på alla sandal-fans! ^^)
Loint's vet jag inte riktigt var jag ska säga om i ärlighetens namn. Även om de försökt linda in det och kalla dem tidlösa, så är och förbir de ändå riktigt tråkiga. Men å andra sidan ser det ut att vara bekväma skodon med lite kvalitet och bara för att jag inte gillar dem betyder det ju inte att någon annan inte gör det. :)


Okej, sorry about the picture folks! Den blev liten, ska försöka göra bättre ifrån mig nästa gång. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0