Tips - Den lilla svarta

Fick en kommentar med frågan om jag visste några bra svarta pumps, med lite tjockare klack och utan peeptoe. Precis innan jag skulle börja skriva ett inlägg såg jag att hon redan hittat de perfekta skorna. Men nu kör jag på ändå, för alla garderober behöver även skovärldens lilla svarta.


Om man fick välja, vem skulle inte ta Louboutins tidlösa små svarta? För mig känns det verkligen som de ultimata skorna i ett sånt här sammanhang! Det är så vackert, det är så klassiskt och trots att de någonstans påminner om bara ett par vanliga svarta skor så är det just det de inte är. (Och alla vet det dessutom.)


Men, det handlar om den lilla svarta för oss vanliga dödliga här! Därför tänkte jag börja med denna prisvärda och funktionella sko. japp, den är ungefär lika tråkig som den låter, men ibland blir det bäst när man bara låter den lilla svarta vara just så. :) Så ta en titt på Halens, de kostar endast 299 kronor.



Inte så förtjust i att handla på internet? Din sko har ett par svarta pumps för 499. Lägger du på en extra hundralapp får du dem med peeptoe och hägre klack + platå.



Har du för lite pengar för ett par riktiga Louboutins, som de jag visade längst upp? Inga problem, Tradera är något för dig! Inte i toppkvalitet kanske och säljarens engelska är rätt dålig, men för det oslagbara priset 199 kronor kanske man kan tumma lite på reglerna. (Dessutom är han väldigt hjälpsam och trevlig på så sätt.) Fråga så kan du både välja storlek och ibland även färg!



Söker du en sko med lite lägre klack att dansa hela kvällen i? För 399 kronor kan du få dessa hos Brandos. En lågmäld sko som passar alla tillfällen, samtidigt som den är vackert blommig på insidan. Precis så man vill känna när man sitter på en stel släktträff, neutral på utsidan men samtidigt inspirerad och kul på insidan!



Är du inte riktigt nöjd med bara den lilla svarta? Du kanske vill glittra lite extra? Brandos bjuder även på denna mer partyorienterade sko för 699 kronor.



Sist ut är ytterligare en prisvärd sko från Halens. 299 kronor får du ge för den här upp-piffade lilla söta saken. Komplett med rosa klack och allt! ^^


Vilken lilla svarta skulle du välja? :)
(Bortsett från CL'sen kanske man ska säga.. ^^)

Kommentarer
Postat av: pk

skor ÄR mode!

2010-05-04 @ 23:40:43
Postat av: Jess

Av dem gillar jag skon från brandos med blommig insida. Nog för att inget går upp emot ett par Louboutins. Drömskor, oh yes.

2010-05-05 @ 19:15:22
URL: http://jesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0