United Nude - hiss eller diss?

Vad tycker ni om United Nudes skor? Personligen så har jag lite svårt för dem. Jag gillar lite konstiga och originella skor som ni kanske märkt, men deras kreationer faller mig faktiskt inte i smaken. Dessutom är de galet dyra! :o 1849 kronor för sandalen (som för övrigt fanns hos Brandos innan den blev slutsåld) och 1799 för badrocks-skon. (Jag har döpt dem till det för jag tycker materialet påminner om det man har i just badrockar. ^^) Jag gillar de rena men samtidigt innovativa linjerna i sandalen och den djärva färgen på stövletterna. Men herregud, inte skulle jag betala så mycket pengar för dem ändå! Hade jag fått båda paren för typ 100 spänn hade jag väl kunnat tänka på saken, men let's face it, de är trots allt rätt fula. (Och då har jag ändå valt ut de två intressantaste United Nude-paren som jag kunnat hitta på modegallerian.se.)



Kommentarer
Postat av: Fanny

Håller med, faller mig inte i smaken heller, den nedersta fungerar men inget jag skulle köpa för dom pengarna =P

2010-05-04 @ 22:42:09
URL: http://fannyjaderfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0