Följ min blogg!

Suck, har jobbat halva dagen med en ny header och så blev det helknas ändå! Den blev så liten liksom, fyller inte ut alls. Tror i och för sig att det kan bero på photobucket (laddade upp den där för att få koden) för innan den hamnade där var den minsann mycket större. :o Aja, jag hatar sånt här, så ni får väl leva med den ett litet tag tills jag orkar göra något åt det. Ska försöka få till en bloglovin-knapp också och lite sånt dessutom. Men jag kan inte sånt och det är såå trist dessutom. x)

Kan ju för övrigt passa på att berätta för alla att man kan hålla koll på mig genom att bli vän med mig på bilddagboken, om man nu inte har lust att följa mig via bloglovin. Dessutom kan man alltid maila mig på [email protected] om man skulle vilja det. :)

Kommentarer
Postat av: megan fagan

Sv: HAHA! ne, som tur var så blev det ingen sprutning(misstolkning,ajaXD)!!

haha :D

2010-05-17 @ 03:11:51
URL: http://meganflora.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0