Tips: Modcloth.com - en riktig pärla!

Tänkte tipsa om en riktig godbit när det kommer till både kläder (speciellt klänningar) och skor, nämligen modcloth.com. De blandar lite retro, indie, och vintage med helt nya designs som endast säljs i väldigt liten mängd. Det finns även en unik funktion som de kallar Be the Buyer, som går ut på att besökarna får rösta på ett antal olika klänningar och de som har tillräckligt med röster för att passera över en viss gräns tillverkas och säljs.

Älskar verkligen den här sidan! Oavsett om de har saker som jag aldrig skulle sätta på mig eller inte, så blir man så glad av att bara titta. Det är så skumt och samtidigt så otroligt charmigt att jag helt enkelt inte kan låta bli! :D Inte superduperdyrt heller, även om det inte är billigt precis, men det känns ändå värt det. Jag plockade ut några olika skor som samtidigt representerar sidan ganska bra, men gillar ni dem inte så kolla ändå! There is a lot more to it. Kan dock varna för att saker tar slut fort, riktigt fort! (Ni ser ju hur snabbt flatsen gick!) Men har du lite tur är det ingen fara, det går nämligen fylla i sin mailadress så uppdateras man direkt när de får in skorna på nytt! :)


Hop to it wedge: Ny idag! 275 kr
Kabuki heel (från Irregular Choise): Ny igår! 1060 kr
Bow'n Places heel: Ny igår! 930 kr
Sorta Fairytale with boot: 575 kr
Check the Rain-bow flat: Slutsåld (kom in för tre-fyra dagar sedan) 235 kr
Firework flat: Slutsåld (kom in för två-tre dagar sedan) 220 kr


Kommentarer
Postat av: Karin

I get your point, men jag tycker inte att det är konstigt att få kommentarer på gamla inlägg.. och nej, jag får inte få kommentarer, men många ja, från folk som faktiskt inte läser mina inlägg haha

hoppas du får en nice fredag!!

2010-05-21 @ 13:19:29
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0