Tänk vilka snälla människor det finns

Ibland har man tur! Kommer ni ihåg inlägget om de nya skorna jag köpte, där det ena paret kom fram med ett trasigt spänne? Jag har varit i kontakt med säljaren och vi har pratat om hur vi ska lösa det, för de har nämligen inga sådana skor kvar. Idag fick jag det bekräftat, jag får välja vilka andra skor jag vill så skickar de så fort jag bestämt mig! Helt gratis! Så schyssta är minsann inte alla på Tradera, det kan jag lova. De flesta skulle nog hävda att skon går att använda även utan spännet (vilket den gör!) och eftersom de inte har några kvar hade jag nog på sin höjd fått lite rabatt på något annat par. Därför tycker jag att det är himla gulligt av honom att skicka ett helt nytt och valfritt par istället! :)



Från början tänkte jag ta de här underbara blå skorna (jag gillar färg!) men sedan fick jag reda på att de inte hade dem i min storlek. rackarns, han brukar annars ha i princip alla skor i storlek 36-39.
Så nu står det mellan de här två paren istället:



Suck, nu kan jag inte bestämma mig längre. Älskar färgen och formen på båda (jag har faktiskt inga vita skor heller, så det passar ju in fint i "samlingen") men ingen av dem känns riktigt 100%. Är inte säker på att jag älskar "prickarna" på nummer ett men å andra sidan är tvåan lite trist, vilket betyder att det finns både plus och minus med båda. Usch, fånigt att vela kanske, men jag vill ju inte ta ett par skor jag sedan aldrig använder även om de var gratis!

Så hjälp mig lite. Vilka skulle du valt? (Och varför! ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0