Världens dyraste skor - top 10

Har du någonsin undrat vilka världens dyraste skor är? Det har jag! ^^ Alltså beslöt jag mig för att ta reda på detta. Det var dock svårare än vad jag trodde för olika sidor säger olika saker, men en sak kan jag säga med största säkerhet. Skorna är gjorda av Stuart Weitzman och de är verkligen inte billiga! Kanske för att de är beströdda med mängder av diamanter.. ;)

Vissa påstår att skorna på bilden, Stuarts tolkning av "the Ruby Slippers" från The Wizard Of Oz, är världens dyraste skor. Men efter dem har en rad dyrare skor tillverkats och när den ena sidan påstår att det är de äkta Ruby Slippers som är världens dyraste skor, påstår en annan att det är ett par av Weitzman's Rita Hayworth Heels som ligger i topp.
Vilka det än är så föreslår jag att ni klickar på länkarna, kollar på topp tio och tror vad ni vill! ^^ Njut av en kavalkad av överdådiga lyxskor, där det inte bara finns Ruby Slippers utan även skor från en prins och Nikes med diamanter!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0