Vem är du av SATC-skorna?

Nu när SATC-hysterin börjar komma igång igen inför den nya filmen tänkte jag komma med ett tips som blivit lika glödhett som när skorna kom ut. Företaget Redfoot har en kollektion exklusiva Sex and the city-skor för 599 kr. Dessa söta små ballerinaskor är dessutom ihopvikbara och får enkelt plats i handväskan. Perfekt till partykvällen!

Carrie:  
Miranda:
Charlotte:
Samantha:

Vilken SATC-tjej blev du? :)

Jag tror nog att jag väljer Mirandas skor faktiskt. Såhär lyder deras beskrivning:
Denna Miranda i upphetsande lila är perfekt för karriärskvinnan, som vill tillföra en feminin touch till hennes jobboutfit med en trendig bandrosett.
Vet inte riktigt om jag kan relatera till det, men jag gillar verkligen den lila färgen!  :)

(Ytterligare två skor finns med i denna kollektion, hot pink och black rose corsage.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0