Vill ha: Purple button suit platform - Paul Smith

Paul smith tänker du, han gör ju knappt damskor? Nej, men en har han lyckats med iaf! ^^ Tyvärr har jag bara hittat den hos koodos.com och de skickar inte till Sverige än så länge. (Har till och med mailat och bett dem, men jag fick något uselt svar tillbaka.) Originalpriset ligger på £469, (!!!) men koodos pris ligger på "endast" £185.
Men skon är gorgeous iaf, älskar den lila färgen! Att han har lekt med skon på ett sånt sätt att den påminner om en suit tycker jag gör den vackert maskulin, samtidigt som ingenting är mer feminint än ett par högklackade. Det blir en lek och en dragkamp mellan könen, men jag måste nog säga att det är kvinnan som vinner eftersom det är våra fötter som finns däri.
Klacken är inte riktigt min grej dock, för hård, plastig och industriell på något vis. Där kunde han valt en mer "normal" klack, möjligen med lite hårdare framtoning för att få det att gå ihop med resten.


Kommentarer
Postat av: Pauline

Haha, känns som om jag spammar din blogg men gillar den verkligen!

Täntke fråga, du som verkar ha koll... Vet du vart man kan hitta svarta pumps med höga, ltie tjockare klackar, utan peeptoe?:D haha, bara ifall du har SÅn extrem koll. Kramar!

2010-05-03 @ 16:46:08
URL: http://piinkfuneral.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0