Dagens vill ha

Idag har fått hem ett till par skor, jippie! :) Har inte hunnit ta någon bild, men jag har visat dem förut så jag slänger in en länk istället. Snygga är de, även om jag fortfarande är lite osäker på dem. De är på något sätt lite för trendiga för mig, även om det antagligen låter rätt knasigt. ^^ Men det gör inget, jag är knasig. Och jag gillar knasiga skor! ;)
Hittade lite snyggt på stan, men jag lämnade tyvärr affärerna utan dem. Dels var det skorna jag pratade om efter att jag och min kompis var ute och letade kilklackar, I still love them! De fick typ godkänt av pojkvännen också, så jag funderar nästan på att köpa dem. Trist att det inte finns någon bild jag kan visa er bara. 
Sedan var det ett till par, på Din sko. Det känns som en synd att tycka om dem, but God I do! Riktigt sexiga i mina ögon, sättet de liksom burar in foten men ändå visar upp den till allmän beskådning är underbar. men killen var inte lika förtjust. Dessutom är de hundra kronor dyrare än det första paret, sånt ogillar vi!
Ignorera att platån i fram ser lite konstig ut, det märker man inte på riktigt. :)


Kommentarer
Postat av: Vanessa

Svar; härligt ! :D jodå de är bara bra. vad gör du då ?

2010-04-12 @ 21:55:35
URL: http://nessiesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0