Nyheter från Jeffrey Campbell

Ingen har väl missat mitt designerspan, Jeffrey Campbell? Han har gjort en hel del snygga skor till i höst och som vanligt håller han koll på de rådande trenderna. (Jag har dock hoppat över alla hans träklackar. Sorry, men det är något jag verkligen inte tycker om. x) Vilka tycker ni är snyggast?
Here we go:










1. Shield: $189,95
2. Boot camp: $174,95
3. Abierto: $179,95

Obs! Shield är bara pälsen, inte en hel sko. Alltså snarare benvärmare. Men eftersom de ska bäras till skor och skulle bli sjukt snygga stövlar kommer jag att prata om benvärmarna som "skorna".

Personligen gillar jag alla tre paren och i den ordningen jag lagt upp dem i. Jag blev lite chockad själv faktiskt, päls och de där hemska traktorsulorna brukar inte funka för mig. Men om någon skulle lyckas få in mig på denna något trendigare bana är det nog Jeffrey Campbell. ^^, (Eller Jimmy Choo, såklart, man han gör ju inte riktigt såna här skor.) Eller så är det helt enkelt så att jag lärt mig att tycka om det till en viss grad genom att sitta och glo på skor dagarna i ända. Men allt för dig bloggen, hihi! ^^,

Aja, fokus Anna! Favoriten är som sagt de i päls, helst de i vitt. De kanske kunde matchas med en ännu snyggare sko dock, för att uppnå maximal effekt så att säga.
Par nummer två finns i två färger till, grön och brun. (Eller brunröd tycker jag nästan det ser ut som.) Det tilltalade mig inte direkt, men de på bilden tycker jag är skitsnygga rent utsagt. Inte alls min stil som sagt, för tjock klack, för tråkiga och så den där traktorsulan med militärmönster dessutom.. Men ändå! Jag är faktiskt galet svag för stövletter eller boots eller vad ni nu vill kalla dem. :)
Trean är helt klart intressant och jag växlar mellan att gilla den ena bättre än den andra. Det är helt enkelt skor som behöver tittas lite extra på. Och sånt gillar vi, eller hur? ;)

Kommentarer
Postat av: Wahlmans

Boot camp skorna var snyggast, riktigt grymma.

2011-05-25 @ 14:56:44
URL: http://www.wahlmansklader.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0