Den lilla röda!

Kommer ni ihåg mitt inlägg om den lilla svarta? Jag tänkte köra en favorit i repris, men den här gången blir det den lilla röda. :D Personligen tycker jag att ett par röda skor är lika viktiga som ett par svarta och dessutom är det lite mer uppiggande med skor med färg. Så why not!? :)

Börjar med mina favoriter bland dessa skor, Dali Bow Heels som kommer från Forever21. Det var faktiskt de som inspirerade mig till att börja med det här inlägget, även om jag tänkt på det förut. :) Tycker de ser helt underbara ut med den stora rosetten framtill! (Har sett fler och fler skor med rosetter, hot! Dessa var dock en av de snyggaste jag sett.) Priset är det inte heller något fel på, endast $20.80 (cirka 160 kr).


Lyxskorna kallar jag dessa. För visst ser de lite lyxiga ut!? :) Priset är fortfarande relativt okej, £70 (ungefär 800kr) får du lägga ut. Finingarna kommer ifrån Topshop och heter Snowflower peep toe platforms.

Efter lyxvarianten kör vi budgetköpet! Ett par klassiska röda pumps från H&M för bara 199 kronor. Inga frakter hit och dit heller, om du går och handlar dem i affären. Perfekt! :)

Diskreta allroundskorna! Klassiska pumps med diskreta detaljer. Perfekt både på lite mer uppklädda, formella tillställningar eller bara för den som inte vill ha skor som är helt "out there", men samtidigt inte nöjer sig med en helt plain sko. Bra pris är det på dem också, 299 kr. Finns hos Halens.

Om de förra skorna var för plain Jane så får man nästan kalla dessa för rocker chic. En ordentlig platå och lite grövre men ändå inte tjock klack, med rockinspirerade nitar och häftigt material. Vi går upp en hundralapp till och betalar 399 kr för dessa Halensskor.

Springa-på-stan-pumpsen! En inte allt för hög och smal klack och en söt vristrem gör dessa skor bäst att gå i. Man slipper extremt ont fossingar efter tio minuter och de hålls på sin plats dessutom. Underbart att slippa tänka på om klackarna kommer glappa i hälen eller inte! Paret kommer från Sixtyseven (hos Brandos) och kallas för Char Fuego. 549 kronortar de för dem, vilket jag tycker verkar ganska prisvärt.

Dagens wildcard! Dessa syndigt röda stövlar ber minsann inte om ursäkt! De är hur läckra som helst and they know it! ;) 698 kronor landar kalaset på och de kan beställas från Have2Have.


Vilket par skulle du helst se i din garderob? :)
Personligen tycker jag bäst om de första som sagt, men stövlarna är inte helt fel de heller. Bara svåra att jämföra med pumpsen. ^^


Kommentarer
Postat av: HANNA

"springa på stan pumpsen" - lätt!

2010-07-06 @ 22:51:57
URL: http://PLAYGIRL
Postat av: Noelia

Hej, vad kul att du hittat våra nya skor. Håll utkik för det kommer mer på Halens.se under hela juli.



MVH Noelia, Halens.se

2010-07-07 @ 11:21:35
URL: http://www.halens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0