Hett i sommar

Usch, jag vet att jag har varit hemskt dålig på att uppdatera, men det har verkligen varit full rulle den senaste tiden! ^^ Dessutom får jag inte lika mycket respons från er läsare heller. Ni ska ju vara min motor här, så kom igen nu! :P
Anyway, jag har ju sagt att jag inte hittar några kilklackar och läget är väl fortfarande detsamma. Har dock fått syn på ett par som skulle passa underbart bra nu i sommar, de ger mig en riktig beach-känsla! Skorna passar väl inte riktigt ihop med min stil egentligen, så därför överlåter jag dem åt er kära läsare! ^^ Reapriset ligger på endast $16 och skorna kan köpas här.



Annars tror jag att skorna från H&M's Fashion Against AIDS-kampanj kommer vara en klar hit i sommar. Tror inte att det är många som missat dem, men om ni av någon anledning har det så ser dem ju här. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0