Alexander McQueen - "leather jacket heels"

Har ni sett dessa godbitar av Alexander McQueen? (Han som för övrigt har gjort några av Lady Gagas originella skor.) Jag älskar dem verkligen! De påminner om en läderjacka och dragkedjan på sidan gör verkligen skorna ännu hetare. (Tycker den lilla "dragkedje-trenden" som råder är underbar, jag är helsåld!) Ska man klaga på något är det möjligen den lilla döskallen, den känns onödig och lite b och definitivt inte lika classy som resten.
Skorna finns att hitta på net-a-porter.com och de är inte billiga direkt. Hela €620 får du hosta fram, vilket motsvarar nästan 6000 kronor. Lite för mycket för min smak (och min plånbok!) men dreggla lite måste man ju få göra ändå. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0