F A K E

Påminner de här skorna er om några andra som ni kanske märkt ligger mig väldigt varmt om hjärtat? >_< Fy fan för att bara kopiera så rakt av! Jag vet knappt vad jag ska säga, jag blev faktiskt riktigt besviken när jag såg dem. Antagligen just för att det är mina skor det handlar om, annars hade det kanske varit en smula överdrivet. men just nu känns det rätt trist. Här har jag lagt ner tid och pengar för att få de äkta skorna och så kan vem som helst köpa dessa för en struntsumma och traska omkring som om inget hade hänt.

För bara $17 finns de att köpa här i rött, vitt eller svart. Men ärligt talat, jag hoppas verkligen att ni inte gör det.



Förstår du inte vad jag pratar om? Kolla här.


Kommentarer
Postat av: litenfinsessa

fast dina är mycket finare.

2010-05-23 @ 20:46:23
Postat av: Anna

Awh, tack. Vad gullig du är! :D

2010-05-23 @ 20:52:30
URL: http://addictedtoheels.blogg.se/
Postat av: Jess

Det kommer alltid att finnas billiga (och fula) kopior av snygga original, så är det tråkigt nog. Dessa ser grymt plastiga ut, dina är betydligt snyggare.

2010-05-24 @ 13:55:07
URL: http://jesskarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0