De är här! :D

Igår hämtade jag hem ett paket med en snygg låda i..



Jag öppnade lådan och kan ni tänka er, där i låg ett par av de underbaraste skor jag sett!



Det var dock svårfotade små rackare, så verkligheten överträffar denna med hästlängder. Vilken lycka! :D

Ni läsare som hängt med ett litet tag kanske känner igen dem, har skrivit om The Unicorn Princess Heels (eller Michelle som de egentligen heter) hela två gånger förut faktiskt. ^^ Som ni ser på skokartongen är de designade av Jeffrey Campbell och köpta på solestruck.com. Har sagt det förut och jag säger det igen, vill ni ha dem så får ni vara snabba! :P Rätt storlek och rätt färg kan vara svårt att hitta, men ett tips är att kolla efter en storlek större än vad ni brukar, det behövs verkligen! Det tog jag efter att ha läst kommentarer om dem och mina sitter perfekt. :D
Har fått frågan förut om hur mycket de kostade. Jag minns inte exakt, men jag tror det var 1050 kronor ungefär. Men jag fick betala ytterligare 260 kronor när jag hämtade ut dem på grund av moms och för att posten tar 80 spänn för "momshantering". (Plus moms på det dessutom!) Det verkar dock som jag sluppit att betala tull. Knasigt men bra! ^^


Kommentarer
Postat av: Karin

thanks:) hoppas du får en fin kväll!!

2010-05-15 @ 20:46:04
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0