De är mina! :D

Efter mycket om och men är de mina! :D Skorna jag berättade om för ett tag sedan, the Unicorn Princess Heels, är det jag pratar om. De var galet svåra att få tag på kan jag tala om. Det blev mycket googlande i jakten på att hitta rätt storlek, rätt färg och dessutom till lägsta möjliga pris. Vilket inte blev speciellt lågt ändå, heh..
Tog dem dock inte i guld som jag visat innan utan i pewter (samma färg som på bilden) och det blev ingen peeptoe, utan hel tå. Jag gillar ju egentligen inte peeptoes så mycket över huvud taget, men i det här fallet hade jag nästan valt dem ändå om de funnits i min storlek och färg. Att jag valde den stålgrå/silverliknande färgen i stället för den guldiga (de finns i svart, svart lack och nude också, men det kändes lite väl trist för ett par sagoskor) berodde på att guldiga skor kan se så väldigt.. Cheap ut på något sätt. Jag vet inte, hade ett bättre ord för det förut, men det minns jag såklart inte nu. x) Dessutom verkar färgen variera en del mellan olika bilder och pewter kändes därför lite säkrare än guld. När man ger över tusen spänn för ett par skor (och inte kan lämna tillbaka dem hur enkelt som helst) då vill man ju bli ordentligt nöjd!

Nästa span är, hör och häpna, från Paul Smith. I'll probably show you later!



Jag är med och hoppas på att bli uttagen till veckans blogg hos en tjej som heter
Hannah.
Ta en titt och var med du också! :)


Kommentarer
Postat av: Pauline

Åh fan vad häftigt.:D Ta bild på dem när de kommer? Och vad gick priset på?

2010-05-02 @ 18:55:35
URL: http://piinkfuneral.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0