Payback time

Jag tänkte faktiskt göra lite gratis "reklam" här och berätta lite kort om säljaren jag skrev om i förra inlägget. Det känns rätt schysst att ge honom det tillbaka i alla fall. (Inte hört storyn? Kolla länken ovan.) Han säljer skor på Tradera och antagligen även på ebay och andra ställen, både på auktion och till fast pris under nicknamet movdone.mode.
Killen är inte särskillt bra på engelska och kan vara lite svår att förstå och hans produkter är inte alltid av bästa kvalitet. Kollar du noga lär du hitta någon liten skavank, men det gör man väl antagligen med en hel del skor ur en vanlig affär också. Eftersom det dessutom tar en stund att skicka dem ändå från Kina (tror det är därifrån de kommer åtminstone) så tar det lite längre tid än vanligt.
Trots detta är jag nöjd med de tre par jag har för tillfället och jag ser fram emot ett par till! Han har varit så väldigt service minded, trevlig och försökt sitt allra bästa för att tillfredsställa kunden och det tycker jag att man ska ha en elogé för! Så jag ber om ursäkt till alla läsare som fick ta del av min lilla reklamsnutt, men som jag sa innan så känns det bra för mig att ändå ha gett honom något tillbaka. För jag har inte varit annat än nöjd än så länge. :)


And by the way, jag behöver fortfarande hjälp att välja! ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0