Skönheter & odjur och både är lika dyra i drift

För ett tag sedan skrev jag om några väldigt dyra skönheter från Net-A-Porter.com. Men det finns inte bara snygga skor som kostar skjortan, utan det finns en hel del fula också och det tycker jag är lite roligt. Vilka är egentligen köparna och varför är de villiga att betala sådana summor, brukar jag fundera över. Nu är det naturligtvis så att smaken är som baken, så därför tänkte jag passa på att fråga er läsaren vad ni tycker om dessa skor? :)


De är från Maison Martin Margiela och kostar hela €788.80 styck! (Finns att köpa hos Net-A-Porter.com.) Hade de kostat mig en hundralapp kanske jag skulle kunna tänka på, de är inte det fulaste jag sett liksom. Men på hemsidan ser de ut att sitta lite lustigt och dessutom ser de ut som jättestora bakverk. Typ maränger! Det är vad jag ser framför mig. ^^ En med hallon och en naturell. Mumsigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0