A hint of color

Nu har jag hittat ett ännu bättre exempel på det jag sa om skor och färg förut! (Kom på att jag nog vara lite för snabbt med att älska de från Friis & Co, (se bild här) tån föll mig nämligen inte på läppen nu när jag tittat lite noggrannare.) Tycker dessa är grymt snygga, gosh vilken vacker färg! På hemsidan ser det dessutom ut som att den skiftar lite beroende på ljus, kan den här skon vara ett alternativ till den lilla svarta?
Vad tycker du? :)




Förresten, du har väl inte glömt att rösta? :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

aa fy tusan idag har det iaf brutit ut ordentligt, nästan värre de där två dagarna när det "Håller på i kroppen" liksom.. men fick iaf en grym kvalitetsträningsvecka innan, så ser det som vila för musklerna nu haha

hoppas du haft en fin helg! nu börjar filmen igen:)

2010-05-09 @ 22:51:15
URL: http://karinolofsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0